I'm so sorry

Förlåt för min dåliga uppdatering men jag har varit ganska upptagen dem senaste dagarna. Förhandsgransking nedan!
I måndags så var det ju skola & alla frågade hur det var i stugan osv osv. haha. Men efter skolan så var jag med Hanna hela dagen. Sen kom jag hem på kvällen & åt mat. Sen durschade jag & satte mej vid tv:n. Sen skulle jag sova.
I går så var det ju också skola och den var bara som alla andra skoldagar. När jag kom hem så gick jag & lukas ut och var ute en ganska lång stund. Sen åkte jag, mamma, pappa och lukas till någon skidbacke & åkte skidor. Jätte roligt :D
Idag blir det nog bara en lugn och skön dag. Jag har även prov i engelska idag. Pluggade ganska mycket när vi var i stugan. Pluggade lite när jag var hos älskling dem där 5 dagarna också. Vi var prov idag klockan 12:30 så jag hoppas att det går bra för mej
Sitter på en NO lektion nu. Ska fortsätta med de jag håller på med. No lektionen slutar vid 11 och sen äre lunch och hål till halv 1. Skönt! Efter engelska provet slutar vi!:D
Hörs när jag kommer hem.
hahahahahaha förlåt men jag hittade inga andra bilder xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0