Sommarstugan i 5 dagar

Bloggar från skolan nu men de skiter jag i ;)
Förlåt för min uuuslaste uppdatering. Men jag har inte haft ork eller tid att blogga. Men jag ska beräta lite om dagarna
Tisdag 9/3 2010 : Åkte hem från älsklingen kl.12:00 för att packa. Kom hem vid halv 1 och börja rota i garderoben för att se vad jag skulle ta mej mej. Hittade en del. Började packa. Efter packandet så började jag fixa mig. Sen skulle jag äta. Efter det satte jag mej vid tv;n. Sen böprjade jag packa igen. Men nu packade jag med mig prylar alltså som tillexempel dvd:er, spel, mobilen, mobilladdare, nintendo wii och sånna grejjer. Senare på kvällen vid 20;00 ungef. så började jag att packa ner det sista. Sen vid 21:00 lade jag mg ner & sov.
Onsdag 10/3 2010 : Alla klev upp vid 06:00 för vi skulle åka kl.08:00 så när klockan var de så började vi gå mot bilen. Vi var uppe i stugan vid 10:00 ungefär. Direkt när vi kom till skolan så började vi packa upp & pappa började med grillen för vi skulle grilla korv. Senare på förmiddagen så skulle vi pimpla. Det var as kul. Mamma måste ju vara ett géni. Hon fick 10 st minifiskar!:D hahah. Sen resten av dagen så åkte vi båt
Torsdag 11/3 2010 : Idag vaknade vi kl.13:00 hela familjen skulle på picnik idag. Så när vi kom hem på kvällen så var vi helt utmattade.
Fredag 12/3 2010 : Idag så skulle vi börja packa för vi skulle hem.
Lördag 13/3 2010 : Vi klev upp vid 12:00 och åkte hem. Vid 16 kom vi hem och då packade jag upp, durschade, sminkade mig, bytte kläder, åt lite mat & sånt. Senare på kvällen så var jag med Anna.
Bloggar från skolan nu men de skiter jag i ;)
Förlåt för min uuuslaste uppdatering. Men jag har inte haft ork eller tid att blogga. Men jag ska beräta lite om dagarna
Tisdag 9/3 2011 : Åkte hem från älsklingen kl.12:00 för att packa. Kom hem vid halv 1 och börja rota i garderoben för att se vad jag skulle ta mej mej. Hittade en del. Började packa. Efter packandet så började jag fixa mig. Sen skulle jag äta. Efter det satte jag mej vid tv;n. Sen böprjade jag packa igen. Men nu packade jag med mig prylar alltså som tillexempel dvd:er, spel, mobilen, mobilladdare, nintendo wii och sånna grejjer. Senare på kvällen vid 20;00 ungef. så började jag att packa ner det sista. Sen vid 21:00 lade jag mg ner & sov.
Onsdag 10/3 2011 : Alla klev upp vid 06:00 för vi skulle åka kl.08:00 så när klockan var de så började vi gå mot bilen. Vi var uppe i stugan vid 10:00 ungefär. Direkt när vi kom till skolan så började vi packa upp & pappa började med grillen för vi skulle grilla korv. Senare på förmiddagen så skulle vi pimpla. Det var as kul. Mamma måste ju vara ett géni. Hon fick 10 st minifiskar!:D hahah. Sen resten av dagen så åkte vi båt.
Torsdag 11/3 2011 : Idag vaknade vi kl.13:00 hela familjen skulle på picnik idag. Så när vi kom hem på kvällen så var vi helt utmattade.
Fredag 12/3 2011 : Idag så skulle vi börja packa för vi skulle hem.
Lördag 13/3 2011 : Vi klev upp vid 12:00 och åkte hem. Vid 16 kom vi hem och då packade jag upp, durschade, sminkade mig, bytte kläder, åt lite mat & sånt. Senare på kvällen så var jag med Anna.
ganska likt våran sommarstuga
Inte min bild                                                         inte min bild
inte mina bilder

Kommentarer
Postat av: ERIKANDERSSON

SV; Ja!:D <3

2011-03-16 @ 17:20:35
URL: http://eriiiks.blogg.se/
Postat av: © sarastille

Har du en blogg som inte får den uppmärksamhet som den förtjänar? Var då med och tävla om att bli månadens bloggtips i min blogg och ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare! :)

2011-03-19 @ 18:38:42
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: ERIKANDERSSON

älskling, din uppdate suger!!:D

<3

2011-03-22 @ 00:56:21
URL: http://eriiiks.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-03-24 @ 05:29:25
Postat av: ERIKANDERSSON

SV aa det kan jag väl!:D

<3

2011-03-24 @ 05:46:11
URL: http://eriiiks.blogg.se/
Postat av: Hannaaa

blogga mer!:D <3

2011-03-24 @ 23:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0