urdålig uppdate

Jag vet det. Jag har inte bloggat på 9 dagar. Förlåt för det men jag har tyvärr inte haft någon blogglust.
Men iaf så var jag med Sanna igår. Kanske blir att vara med Hanna imorgon. Då hon kanske sover hos mi tills på lördag. På lördag åker jag till älskling och sover där tills söndag. Myys!
Iaf så vare skola idag. Började vid 8 och slutade vid halv 2. Ganska god dag ändå. Var ju med dom bästa!
Hah åkte in till centrum på rasten. Har långrast i 40 minuter på torsdagar. Sen efter skolan så gick jag hem och satte lade mig i sängen och såg på en film. Somnade i slutet på filmen och vaknade vid halv 5. Hahah lyckad film ;) Imorgon börjar jag imorgon börjar jag vid halv 10 och slutar vid halv 2. Gött! Då blire nog att vara med Hanna och vi åker nog in till centrum direkt efter skolan & hittar på någonting. Vad vi hittar på får vi se, haha. Kanske bio, eller shopping? vem vet ? :)
Men vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: ERIKANDERSSON

blogga mer <3

2011-03-29 @ 11:54:15
URL: http://eriiiks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0